Voor zorgverleners

Klachtenregeling Stichting Keurmerk Fysiotherapie

Samen zoeken naar een oplossing

Als u als fysiotherapeut bent aangesloten bij deze klachten- en geschillen regeling adviseren wij u deze regeling via de wachtkamer of een folder bekend te maken bij uw patiënten. Het linken naar of vermelden van deze website op uw praktijkwebsite is toegestaan.

 

U handelt bij een ingediende klacht als volgt:

Als de patiënt/cliënt een schriftelijke klacht heeft neergelegd is het de bedoeling dat u allereerst met de patiënt een gesprek voert en probeert tot een bevredigende oplossing te komen. Indien gewenst kunnen zowel de patiënt als uzelf iemand uitnodigen bij dit gesprek aanwezig te zijn. Mocht de klacht dan niet naar tevredenheid van de patiënt zijn opgelost, kan deze een klachtenformulier opsturen naar de onafhankelijke klachtenfunctionaris. De klacht wordt dan binnen twee weken in behandeling genomen. Zie de verdere procedure op de vorige tabbladen. Indien u meer informatie wilt of vragen heeft over deze klachtenprocedure kan dit via klacht@keurmerkfysiotherapie.nl

 

Wachtkamerinformatie klachtenregeling

 

 

© Copyright 2017. All Rights Reserved.